אלף בית של דירה במגדל מגורים בתל אביב

באות APARTMENT – A דירה – דירה במגדל מגורים היא הטרנד היום בישראל, הדירה בנויה בסגנון מודרני מינימליסטי, לפעמים נמכרת במצב מעטפת בלבד על מנת לאפשר לקונה לבנות את הדירה בהתאם לתוכנית שלו וכן לבחור את חומרי הגמר על פי טעמו. עוד באות  AMENITIES – A תוספות – דירה במגדל מגורים נהנית משטח ציבורי הניבנה במגדל לרווחת הדיירים בו, השטח מאפשר את הגדלת מרחב המחיה של הדייר וממקסם את ההנאה שלו מהנכס.

באות BUISNESS LOUNGE – B מועדון עסקים – חדר ישיבות המאפשר לדייר להזמין קולגות או לקוחות לפגישה מבלי להכניס את המוזמנים לשטח הדירה הפרטי שלו. דירה במגדל מגורים בכתובת הנכונה בעיר תל אביב מתאימה לאירוח עסקי כמו גם פרטי ומשמשת כרטיס ביקור נאות.

5 7

באות   CONCIERGE SERVICES – C שירותי שוער במגדל מאייר על רוטשילד למשל שירותי הקונסיירג' צמודים למגדל, הנציגים יושבים עם חברת הניהול ותחת תיאום מלא. ניתן לבקש הכל ומהכל: הכנסת עוזרת לנקיון הדירה,החלפת מצעים ומגבות ומסירתם למכבסה, הכנת מזון ומשקאות לקראת הגעה של בעל הדירה, תשלום חשבונות, פיקוח על תחזוקת הדירה – שירותים אלו מתאימים במיוחד לתושבי חוץ המגיעים לחופשה בישראל. עוד נושאים בטיפולו של השוער הם הזמנת מקומות למסעדות או הכנת כרטיסים לאירועי תרבות, ספורט ובידור.

באות  DOORMAN – D שירותי שמירה – שומר בלובי כניסה של המגדל מונע כניסה של אורחים לא רצויים לבניין, מאפשר השארת דברי דואר רשום לדיירים, קבלת משלוחים כמו פרחים, בגדים מניקוי יבש, קפסולות קפה וכדומה. שומר המאייש את העמדה מסביב לשעון פירושו נוכחות של אדם 24/7 בדירה. ניתן להשאיר אצל השומר מפתח במעטפה עם שם עבור אורח או עבור עוזרת למשל. הדייר איננו צריך להפסיד יום עבודה על מנת לחכות לבעלי מקצוע למיניהם.

באות  ELEVATORS – E מעליות – במגדל מספר מעליות, ארבע מעליות לדיירים וכן מעלית נוספת למשא, מעליות מהירות במגדלים החדשים מקבלות את הפקודה להגעה כבר בקומת הלובי כך שההגעה לקומה הרצויה מהירה ונעשית כמעט ללא עצירות ביניים.

באות FREE PARKING FOR GUESTS – F חנית אורחים – מגדל מגורים הממוקם במרכז עיר כמו תל אביב מעמיד בעיה לא פשוטה לאורחים ולמבקרים בגלל היעדר מקומות חניה ברחובות העיר. יזמי מגדלי מגורים יוקרתיים חשבו גם על הנושא הזה ודאגו להקצאת מקומות חניה לאורחי הדיירים. במגדלי אלרוב אקירוב למשל חניון תת קרקעי שמור ומאובטח המכיל מספר רב של חניות לאורחים בתיאום כניסתם עם השומר.

באות  GYM – G חדר כושר – חדר כושר גדול ומאובזר היטב עם מדריך ספורט צמוד הוא סידור מצוין וזמין לכל דייר ודייר במגדל. אין צורך להירשם למועדון ספורט, זמן ההגעה למועדון, החניה לידו וההתארגנות אחרי האימון – נחסך.

באות HEALTH CLUB – H ספא – ליד חדר הכושר ניתן למצוא מועדון בריאות שיש בו חדרי טיפולים להזמנת רפלקסולוג או מעסה, סאונה יבשה ורטובה, חמאם ומלתחות.

באות INDOOR SWIMMING POOL – I בריכת שחיה פנימית –   בריכת שחיה פנימית מחוממת מאפשרת שימוש בה כל ימות השנה, לא רק בחודשי הקיץ. דיירים האוהבים את ספורט השחיה ימצאו בסידור יתרון גדול. במגדל גן העיר הבריכה ממוקמת בקומת הגג, זוהי בריכה פנימית בחודשי החורף כאשר בחודשי הקיץ ניתן לפתוח את גג הבריכה.

באות  JACUZZI – J ג'קוזי –  ג'קוזי גדול עם זרמים מהווה מוקד משיכה ובילוי.

באות  KIDDIES POOL – K בריכת ילדים – בריכת ילדים רדודה ניפרדת מבריכת השחיה למבוגרים מיועדת לילדי הדיירים ולנכדים המבקרים.

באות  LOBBY – L לובי  חלל כניסה מרשים עם תיקרה גבוהה ועמדת שומר משדר מיד לכל הנכנס למגדל כי עברת מההמולה של הרחוב והגעת אל מרחב פרטי סגור המיועד לדיירי הבית ולאנשים המוזמנים על ידם. במגדלים פרישמן 46, מגדל "W" בפארק צמרת וכן במגדל ריצ'רד מאייר בשדרות רוטשילד יש תצוגת חפצי אומנות, תמונות ופסלים.

באות  MAINTENANCE COMPNY – M חברת תחזוקה – חברת ניהול ותחזוקה היא וועד בית של מגדל מגורים. נדרש גורם מקצועי ומיומן על מנת לתפעל את השטחים הציבוריים של הבניין, לפקח על הנקיון, לדאוג לתקינות המעליות והמערכות, לנהל את העובדים ולטפל בתקלות.

באות 0  OUTDOOR SWIMMING POOL – בריכת שחיה חיצונית – בריכת שחיה חיצונית עם משטחי שיזוף בשמש היא מקור הנאה לאוהבים את השהות באוויר הפתוח, ואת אווירת החופש נופש מסביב לבריכת שחיה. בישראל כשמונה חודשי קיץ בשנה ותושבי חוץ מעריכים את האור והשמש הים תיכונית.

באות  PENTHOUSE – P פנטהאוז – הדירה או הדירות בקומות העליונות של המגדל הן דירות הפנטהאוז, הן נהנות מהנוף היפה ביותר, ממרפסות גדולות ומשטח בנוי מרווח ומפנק. מחירן של דירות הפנטהאוז גבוה משמעותית ממחיר דירה רגילה במגדל.     עוד באות POST ROOM – P חדר דואר – חדר המיועד לתיבות הדואר של הדיירים, עם שולחן נוח לפתיחת דברי דואר ולמיינם בפרטיות מלאה.

באות REST & RECUPARATION – R   החיים במגדל מגורים מאפשרים מנוחה והבראה ממש כמו בבית מלון, הביטוי R&R בראשי תיבות מתארים את חווית המגורים.

באות SHOPPING ARCADE – S שדרת חנויות – ישנם מגדלי מגורים הממוקמים מעל שדרת חנויות מיוחדות של דברי מזון, משקאות, גלידריות ובתי קפה. לדוגמה מגדלי המגורים של גינדי בפרויקט גני שרונה, לצד מגדל המגורים מאייר על רוטשילד תיפתח בקרוב מאוד שדרת חנויות דומה. סידור נוח ביותר.

באות  TOWER- Tמגדל- מגדל מגורים הוא פיתרון יעיל לצפיפות המגורים במרכז ערים, על מגרש קטן יחסית ניתן לבנות מספר רב של קומות לגבה ולאפשר ליותר אנשים להנות מהמיקום. ברכישת דירה במגדל בשלב של 'על הנייר' הקונה יכול לבחור את שטח הדירה הרצוי לו החל מ70 מ"ר ועד לגודל של מחצית קומה ויותר. המגדל נבנה בצורה מודלארית מסביב לגרעין של 4 מעליות ו2 חדרי מדרגות.

באות  – UNDERGROUND PARKING GARAGE – U חניון תת קרקעי סגור ומאובטח הוא סידור מצוין ומפנק. המכונית חונה בצל, במקום סגור ללא אבק ולכלוך. יש מצלמות ואבטחה המונעים גניבה של כלי רכב יקרים.

באות  VIEW – V נוף – במגדל חלונות מסך מריצפה עד תיקרה, חלונות אלה מכניסים את החוץ אל הפנים ומאפשרים מבט פתוח אל הנוף האורבני של העיר תל אביב ושל שפת הים.

באות  WINE CELLAR – W מרתף יין – תוספת חדשה ומפנקת במיוחד במגדל ריצ'רד מאייר בשדרות רוטשילד: חדר לאכסון בקבוקי יין בטמפרטורה הנכונה וכן מקום לחליצת בקבוקים ואולם למסיבות אינטימיות.